تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی، یکی از تخصصی ترین مباحث تعمیراتی حوزه لپ تاپ است که در مرکز تعمیرات سونی به صورت اختصاصی و ویژه ارائه می شود. این قطعه ساختار و عملکرد پیچیده ای دارد، لذا برای اجرای تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی بی شک به حضور تعمیرکاران زبده و مسلط این حوزه نیاز داریم تا مشکلات ریز و درشت این قطعه را شناسایی و رفع نمایند.

 

یک تعمیرکار حرفه ای  برای تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی باید به همه سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ مسلط باشد. به همین دلیل است که مرکز تعمیرات سونی جمعی از بهترین متخصصان و تکنسین های ماهر را فراخوانده تا بهترین کیفیت تعمیرات را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

چگونگی تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی

در گام نخست برای تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی، پس از پذیرش مادربرد سونی در واحد تعمیرات، توسط کارشناسان بررسی و ایراد سیستم مشخص خواهد شد. پس از عیب یابی و برآورد هزینه تعمیر، کاربر در جریان ایرادات و علل آنها و هزینه های احتمالی قرار می گیرد و با تایید نهایی او، پروسه تعمیر آغاز خواهد شد.

 

بد نیست بدانید که با تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی در این مرکز، کاربر می تواند وضعیت مادربرد دستگاه خود را به طوری شخصی پیگری کند و در روند اجرای تعمیرات قرار بگیرد. پس از تعمیر مادربرد، دستگاه تست می شود و با ثبتِ تستِ مثبت و موفقیت آمیزِ تعمیر و اطلاع از سلامت کامل سیستم، دستگاه تحویل داده می شود.

لازم به ذکر است در مرکز تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی اگر پس از برآورد هزینه و ایراد یابی، مشتری به هر دلیلی از تعمیر مادربرد خود منصرف گردد، هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد. تمامی قطعات تعویضی مرکز تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی، قطعات اصلی و اورجینال و با ارائه گارانتی خواهند بود.

 

خدمات مرکز تعمیرات مادربرد لپ تاپ سونی

بررسی و رفع ایرادات و خرابی های سوکت هایCPU و اسلات های رمRAM وPCI وAGP و…

بررسی مشکل کار نکردن کیبورد یا ماوس

بررسی مشکل کار نکردن درگاه USB

بررسی ایرادات کارت صدا و قطع شدن صدا در مادربرد

بررسی مشکل دمای بیش از اندازه و گرم شدن مادر برد

بررسی مشکل روشن نشدن مادربرد

بررسی مشکل تصویر ندادن مادربرد

بررسی مشکل ری استارت شدن مادربرد

بررسی مشکل هنگ کردن مادربرد

بررسی مشکل عدم نصب ویندوز- سیستم عامل

بررسی مشکل ایرادات پل های شمالی، پل جنوبی و تعویض آنها

 

اهمیت تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی

بزرگترین و مهمترین برد لپ تاپ، مادربرد یا برد اصلی است.  یک تعمیرکار حرفه برای تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی باید بداند که برد اصلی چند چیپ ست دارد و اینکه چیپ ها چگونه عملیات نقل و انتقال اطلاعات بین پروسسور و دیگر اجزا را میسر می سازند؛ تنها در این صورت است که می تواند نخستین گام تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی را به درستی بردارد و عیب یابی دقیق و صحیحی از دستگاه داشته باشد.

 

تمامی قطعات لپ تاپ به نحوی با مادربرد در ارتباط هستند. این ارتباط یا به طور مستقیم است  یا توسط کابل های رابط صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *