تلویزیون سونی

به دلیل قیمت نسبتاً بالای تعمیرات تلویزیون سونی و تجهیزاتی که با ظرافت ساختار خاصی طراحی شده اند این کار نیازمند حضور کارشناسان مجرب است که به تمامی ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری تلویزیون های سونی تسلط و آشنایی کامل داشته باشند و بتوانند در بررسی‌ های اولیه ضمن عیب‌ یابی صحیح، عملیات و راهکارهای مورد نیاز جهت تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی را تشخیص دهند. به همین جهت تعمیرات تلویزیون سونی در این مرکز به دست مجموعه ای از کارشناسان تعمیر و با بهره مندی از ابزار آلاتی انجام می پذیرد که بالاترین سطح سازگاری را با این محصول دارند.

امروزه روز کمتر کسی است که با برند سونی آشنایی نداشته باشد. کیفیت بالای طراحی و تولید این شرکت برترین معرف آن میباشد. آشنایی با امکانات تلویزیون سونی به شما این امکان را میدهد تا در کنار طراحی چشم‌ نواز تلویزیون‌، از امکانات کم نظیر آن نیز بهره برده و هنگام خرید این وسیله بهترین انتخاب ممکن خود را داشته باشید. این تلویزیون‌ ها دارای موتور HDR هستند و فناوری‌ ای که سبب ویژگی‌ هایی مانند کنتراست بالا، نمایش تمام جزییات و روشنایی گسترده تصویر و همچنین نمایش جاندار و زنده رنگ‌ ها میباشد. یکی دیگر از مزایای بهره‌ گیری از HDR وضوح و کیفیت نمایش تصاویر میباشد.

کیفیت تصویر بسیاری از تلویزیون‌ های سونی k4 و با رزولوشن 3840×2160 میباشد. این تصاویر با بالاترین کیفیت و خصوصیت واقع‌ نمایی بارزشان ‌می‌ توانند تجربه‌ دیداری کم‌ نظیری برای شما خلق کنند. کیفیت تصویر 4K HDR ‌ این دستگاه‌ ها دستاورد تراشه HDR Processor X1 است. با ما همراه باشید تا با تعدادی از امکانات و فناوری‌ های به کار رفته در تلویزیون‌ های سونی بیشتر آشنا شوید.

 

ویژگی‌ های نرم‌ افزاری و سخت افزاریِ ویژۀ این محصول سبب می‌ شود تا تکنسین های تعمیر راهکارهایی را بکار گیرند که صرفا مختص تعمیرات تلویزیون سونی است. صبر و شکیبایی مجموعۀ تعمیرات تلویزیون سونی در حینِ کار و ارائه راهنمایی های مورد نیاز به کاربران گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمات‌ رسانی گشته است. از سویی دیگر مدیریتِ مرکز تعمیرات تلویزیون سونی همواره بر ضرورت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری مداری نموده است

تعمیرات تلویزیون سونی 

معرفی امکانات تلویزیون سونی

تمام تلاش کمپانی سونی همه ساله بر این بوده است که  امکانات محصولات خود را گسترش دهد. بنابراین اغراق نیست اگر بگوییم تقریباً هیچ یک از تلویزیون‌‌های موجود در بازار، نمی‌ تواند در شفافیت و وضوح محتوای نمایشی، با تلوزیون های سونی برابری کند. خواه فیلم سینمایی باشد خواه مسابقه ورزشی و یا مستند، برای سونی تفاوتی ندارد؛ به جز کیفیت تصویر خود برنامه، همه محتواها را با کیفیتی عالی به نمایش می‌ گذارد و این را مدیون مجموعه‌ای از قابلیت‌ های به‌ روز، پیشرفته و در برخی از موارد مختص خود میباشد.

تعمیرات تلویزیون سونی

نمایندگی تلوزیون های سونی ، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست مجرب ترین تکنسین های کشور و با بهره‌ مندی از بهترین امکانات و ابزار آلات تخصصی میباشد. بد نیست بدانید نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی میباشد. کمپانی سونی در سال ۱۹۵۵ اولین رادیو ترانزیستوری خود را تولید کرد و در دسامبر همان سال با عرضه یک مدل دیگر از این رادیو راه خود را برای ورود و موفقیت در بازارهای جهانی هموار ساخت. هم‌ اکنون سونی با حفظ جایگاه خود در میان چندین تولیدکننده برتر جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از بزرگترین شرکت‌ های ضبط و پخش فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌ المللی است.

 

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی کمپلکس و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت کنید. خدمات مرتبط با تولیدات سونی در مرکز سونی کمپلکس بسته به محصول مورد نظر در پارت و واحد جداگانه و مجزایی به کاربران ارائه میشود. آنچه مجموعه سونی کمپلکس را متمایز می سازد تعمیر تلویزیون با کیفیت و سرعت بالا است.

تلویزیون سونی

خدمات واحد تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیرات عیب یابی خراب شدن آی سی ایپرام در تلویزیون سونی

تعمیر عیب یابی هاله رنگ در تصویر تلویزیون سونی

عیب یابی داغ شدن بیش از حد آی سی ورتیکال در تلویزیون سونی

تعمیرات و عیب یابی برفک تلویزیون سونی

اتفاقات ناگهانی همچن قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک در تلویزیون سونی

تعمیرات مسکلاتی همچن چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن تلویزیون سونی

تعمیر تخصصی نداشتن تصویر صدا در ورودی IV تلویزیون سونی

رفع  ایراد ایست وست در تلویزیون سونی

رفع اشکال هاله رنگین کمانی در تلویزیون سونی

بر طرف کردن خطهای پر نور سفید بر روی صفحه مانیتور تلویزیون سونی

برطرف کردن ایرادات فقدان رنگ در تلویزیون سونی

تعمیرات و عیب یابی سوختن پاور تلویزیون سونی

رفع عیب خراب بودن تصویر تلویزیون سونی

تعمیرات کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در تلویزیون سونی

تعمیرات به حالت استند بای  رفتن تلویزیون سونی

قطع شدن رنگ ها بعد از ۲ دقیقه در تلویزیون سونی

مشکل بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی

سیاه شدن ناگهانی صفحه بعد از حدود نیم ساعت کار کردن تلویزیون سونی

رفع ایراد خاموش شدن تلویزیون سونی

تصویر داری خط برگشتی و بدون برفک و داغ کردن تلویزیون سونی

قطع و وصل تصویر در تلویزیون سونی

نداشتن نور در تلویزیون سونی

تعمیر قطع شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در تلویزیون سونی

کم نور و پر نور شدن چراغ استند بای تلویزیون سونی

عیب یابی نداشتن تصویر در تلویزیون سونی

تعمیرات صدای صوت های ولتاژ در تلویزیون سونی

 

تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

تلویزیون های نسل جدید سونی دارای برد های متعددی هستند که هر کدام از این برد ها وظیفه ای دارند. مین برد یا مادر برد به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون سونی به حساب می آید. بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار داده می شود.

 خرابی مین برد تلویزیون سونی، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. اگر خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر آن در تلویزیون سونی وجود دارد. در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون سونی، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست.

به هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سونی و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات سونی کمپلکس و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر می پذیرد.

درواقع میتوان گفت مین برد تلویزیون سونی همانند سایر برد های اصلی در برگیرنده ی تعدادی از قطعاتی است که بر خرابی هر کدام از بخش های این برد و بر عملکرد دستگاه بسیاری تاثیر گذار است. به طور کلی مین برد تلویزیون دستور دهنده ی اصلی به سایر بخش هاست. قسمت های مختلف دستگاه از جمله پردازشگر تلویزیون، حافظه رم، ورودی و خروجی های مختلفی مثل ورودی تصویر و صدا بر روی این برد نصب شده است.

هرگونه ایراد در این قطعه در بعضی موارد تصویر تلویزیون و یا صدای آن را تحت تاثیر قرارا میدهد و منجر به عدم عملکرد آن می شود. مین برد تلویزیون سونی قطعه ی بسیار حساسی است و در صورت خرابی لازم است توسط تکنسین های مجرب مورد بررسی قرار گیرد. به خاطر داشته باشید مین برد، یکی از قطعات اصلی دستگاه است و هرگونه خرابی آن و عدم تعمیرات به موقع آسیب های بیشتری به سایر بخش های دستگاه وارد خواهد کرد.

علائم خرابی مین برد تلویزیون سونی

یکی از ساده ترین علائم خرابی مین برد تلویزیون که میتوان به آن اشاره کرد این است که منجر به خاموش شدن ناگهانی تلوزیون شما می شود. در بعضی موارد نیز خرابی مین برد دستگاه باعث می شود تلوزیون در حالت استندبای قرار گیرد. نشانه ی این مشکل روشن، خاموش شدن چراغ تلویزیون است.یکی از دلایل به وجود آمدناین مشکل فرسودگی قطعات و نیاز به بروزرسانی آن میباشد. در این حالت تلویزیون روشن است اما تصویر و صدا ندارد. از دیگر مشکلاتی که برای مین برد تلویزیون سونی ممکن است به وجود بیاید ویروسی شدن برد آن است.

این مشکل باعث روشن نشدن تلوزیون شما می شود. در چنین مواقعی لازم است دستگاه توسط پروگرمر مجددا تنظیم شود، ضمن آنکه قبل از استفاده از فلش مموری لازم است فلش توسط کامپیوتر اسکن شده از سالم بودن آن اطمینان حاصل شود. از جمله دلایلی که کارکرد مین برد تلویزیون را تحت تاثیر قرار میدهد، استفاده از کابل HDMI نامرغوب میباشد؛ که باعث خرابی این برد خواهد شد. برای اتصال دستگاه ها به تلویزیون لازم است که حتما از کابل اورجینال استفاده شود.

تعمیر تلویزیون های سونی در محل و مزایای آن

یکی از روش‌ های مختلف تعمیر تلویزیون سونی کمپلکس، تعمیر در محل است. در این حالت، تعمیر کاران به صورت مستقیم به محل مشتری می‌ آیند و مشکلات دستگاه شما را در محل برطرف می‌ کنند. در ادامه میخواهیم به بررسی مزایای تعمیر در محل بپردازیم.

1- صرفه‌ جویی در زمان: یکی از بزرگترین مزایای تعمیر در محل، صرفه‌ جویی در زمان است. با این روش، نیازی به حمل و نقل دستگاه به محل تعمیر و بازگشت آن به خانه نیست که این باعث صرفه‌ جویی در زمان میباشد.

2- راحتی: تعمیر در محل به شما این امکان را می‌ دهد که تنها با یک تماس تلفنی، تکنسین های مجموعه ما به محل شما بیاید و مشکلات دستگاه را برطرف کنند. این روش باعث می‌ شود که نیازی به حمل و نقل دستگاه نباشد و شما نیازی به صرف وقت و هزینه برای حمل تلوزیون یا هر دستگاه دیگری به محل تعمیر نداشته باشید.

3- تعمیر فوری: در برخی مواقع، تعمیر فوری و به سرعت دستگاه شما برای شما بسیار مهم و حیاتی است. در این صورت، تعمیر در محل باعث می‌ شود که تکنسین به سرعت به محل شما بیاید و مشکلات دستگاه شما را برطرف کند.

 

تعویض پنل تلویزیون سونی

 در واقع آخرین راهکار پیشنهادیِ کارشناسان تعمیرات تلویزیون سونی، تعویض پنل ال ای دی است، به آندسته از مراجعانی است که پنل آنها شکسته شده و یا دچار آسیب جدی شده اند. شکسته شدن صفحه پنل (که در اثر افتادن، ضربه و مواردی مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون ایجاد میشود و در نهایت منجر به آسیب دیدگی فلت‌ های انتقال‌ دهنده تصویر خواهد شد).

ایجاد خرابی در تصویر (ایراد هایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر استهلاک و کارکرد دستگاه ایجاد می شود)و… بخشی از مشکلاتی است که در پنل تلویزیون های LEDو LCD ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون را ضروری می باشند. به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایراد هایی که قابل تعمیر نبوده و تنها راه رفع آنها در این حالت، تعویض پنل تلویزیون سونی میباشد؛ مشکلاتی همچن، ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون است.

 

دیگر خدمات مرکز تعمیرات تلویزیون سونی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *