تعمیرات پروژکتور سونی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سونی می باشد که در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران پروژکتور سونی به خدمات تعمیر، سرویس، نگهداری و ترمیم پروژکتور انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات پروژکتور سونی سال هاست که با شعار «سرعت، کیفیت، دقت» فعالیت خویش را در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران پروژکتورهای سونی آغاز کرده است.
پروژکتور سونی

 

این مرکز به دلیل بهره‌ مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با تیمی از برجسته ترین تعمیرکاران این حوزه، قادر به تعمیر و بازیابی پروژکتورهای سونی است که به هر دلیل دچار افت در عملکرد یا خرابی شده‌اند. مدیریت مرکز تعمیرات پروژکتور سامسونگ با اعتقاد بر این باور که ارائه خدمات بهتر به مشتریان، باعث تکرار حضور مشتریان وفادار خواهد شد بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خویش اهتمام ویژه‌ای داشته و تمام توان مجموعه خویش را جهت رسیدن به این هدف به کار بسته است.

 

نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی

نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی در اختیار آنها قرار دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. تعمیرات ویدئو پروژکتور در نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی با رعایت استاندارهای جهانی انجام می شود. تعمیرکاران و تکنسین ها در این حوزه تجربه و مهارت لازم را دارند و می توانند تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری پروژکتور سونی را شناسایی و برطرف سازند.

 

نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی برای رفاه حال کاربران، خدمات سرویس در محل را برای آنها در نظر گرفته است تا نیازی به حمل و جابه جایی دستگاه خود نداشته باشند. حل مشکل مربوط به پاور پروژکتور، حل مشکل مربوط به پاور لامبلاست، حل مشکل لنز و اپتیک ،تمیر و تعویض لامپ دستگاه،حل مشکل فن ویدیو ، حل مشکل Main Board ، حل مشکل ریموت کنترل و … از جمله خدمات نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی است. تمامی این خدمات تضمین شده هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی 

واحدهای تخصصی تعمیرات سونی

مرکز تعمیرات سونی با درنظر داشتن تولیدات متنوع و گوناگون عرضه شده توسط این کمپانی، اقدام به ارائه خدمات مورد نیاز به کاربران و طرفداران محصولات سونی نموده است. مرکز تعمیرات سونی با بهره مندی از به روزترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات سونی است.

 

در این مرکز خدمات مرتبط با هر یک از محصولات سونی در پارت مجزای همان محصول و به دست کارشناسان همان حوزه انجام می پذیرد. در صورتی که شما نیز دارنده یکی از محصولات سونی هستید و دستگاه شما در حال حاضر به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته است می توانید جهت دریافت خدمات مرتبط با آن به مرکز تعمیرات سونی مراجعه نمایید

 خدمات تخصصی مرکز تعمیرات پروژکتور سونی

تعمیر و تعویض لامپ ویدئو پروژکتو سونی

عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD

عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ

عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدئو پروژکتور سونی

رفع عیوب مربوط به  Main Board ویدئو پروژکتور سونی

رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل ویدئو پروژکتور سونی

به منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور سونی

عیوب مربوط به چرخ عیوب مربوط به پاور ویدئو پروژکتور سونی

عیوب مربوط به پاور لامبلاست سونی

عیوب مربوط رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور سونی

عیوب مربوط به تراشه DMD سونی

عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور سونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *