اگر از کاربران گوشی های تلفن همراه سونی هستید و در حال حاضر به دلیل بروز اختلال در دستگاه‌تان، در جستجوی یک مرکز مجاز تعمیر موبایل سونی در تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی سونی و حضور در پارت مرتبط با این دستگاه، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در واحد نمایندگی تعمیر موبایل سونی، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد.

 موبایل سونی

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل سونی، بازیابی و ریکاوری اطلاعات موبایل سونی، تعویض باتری معیوب و از کار افتاده کلیه برندهای موبایل، تعویض گلس و صفحه نمایش موبایل سونی، تعمیرات تاچ انواع موبایل سونی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است. سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل سونی به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با برترین اساتید این حوزه، برخوردار از بالاترین سطح کیفی است. غالب قطعات تعویض شده در واحد تعمیرات سخت افزاری موبایل سونی به دلیل اِعمال برخی تنظیمات و گردگیری های دوره ای، کیفیتی تازه یافته و بدین واسطه گوشی تلفن همراه را بدل به دستگاهی نو و بی عیب و نقص می کنند.

 

تعمیر ویبره موبایل سونی

تعمیر ویبره موبایل سونی در وهله نخست، نیاز به طی مرحله عیب‌یابی و تشخیص صحیح علت اشکال پیش آمده دارد. در مرحله عیب‌یابی، تنظیمات نرم افزاری مرتبط با ویبره موبایل و نیز بخش سخت افزاری مرتبط با این قابلیت –یعنی موتور ویبره- مورد بررسی قرار می‌گیرد و در ادامه، بسته به تشخیص کارشناس تعمیر، اقدامات لازم جهت تعمیر و رفع مشکل کار نکردن ویبره موبایل آغاز می‌گردد.

 

در صورتی که اشکال پیش آمده مرتبط با بخش نرم افزاری، یعنی تنظیمات موبایل باشد، تغییرات لازم در این بخش انجام شده و مشکل کار نکردن ویبره گوشی برطرف می‌گردد. در غیر اینصورت –یعنی در صورتی که وجود اشکال در ویبره مرتبط با بخش سخت افزاری باشد- اقدامات لازم جهت تعویض موتور ویبره موبایل آغاز می‌گردد.

 

خوشبختانه تعویض موتور ویبره موبایل کار چندان دشواری نیست و با صرف مدت زمانی اندک، قابل انجام است. البته این سخن به معنای امکان انجام تعمیر ویبره موبایل به دست افراد مبتدی و نابلد نیست و اکیداً توصیه می‌شود سرویس‌های مرتبط با این بخش توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات موبایل سونی انجام شود.

 تعمیرات موبایل سونی

تعمیر باتری موبایل سونی

در صورت خرابی باتری موبایل دو راه پیش پای کاربر وجود دارد. یک آنکه در صورت امکان، باتری دستگاه را با برخی روشهای سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر کند و دو آنکه، نسبت به تعویض باتری موبایل اقدام نماید. در صورتی که روش انتخاب شده، تعویض باتری موبایل سونی باشد، بهتر است در این کار از نمونه اورجینال و شرکتی استفاده شود.

 

شما کاربران گرامی می‌توانید با مشاهده ویدئوهای آموزش تعمیر باتری موبایل که در وبسایت های گوناگون وجو دارند، شیوه رفع اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه را بیاموزید و در صورت امکان، خود، جهت این کار اقدام نمایید. در صورت عدم داشتن مهارت و تخصص در این کار توصیه می‌شود به یکی از مراکز تخصصی موجود در حوزه تعمیرات موبایل سونی مراجعه کرده و سرویس‌های مرتبط با باتری گوشی خود را دریافت نمایید.

 

تعمیرات موبایل سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی ، با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد. نمایندگی سونی، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است. بد نیست بدانید نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد.

 

هم ‌اکنون سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر نیمه‌هادی در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌المللی است. محصولات این شرکت همیشه طرفداران خاص خود را داشته است و در بازار جهانی با استقبال گسترده روبه‌رو بوده‌اند.

موبایل سونی 

انواع موبایل سونی و دیگر محصولات

شرکتِ چندملیتی سونی یک سال پس از جنگ جهانی دوم، یعنی در سال ۱۹۴۶ تأسیس و راه‌اندازی شد. در این سال دو مهندس ژاپنی با نام‌های ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا شرکتی را بنا نهادند که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند در آن مشغول به کار هستند. اما تصور می‌کنید نخستین خروجی و محصول این شرکت چه بوده است؟ رادیو، تلویزیون، گوشی؟ هیچکدام. نخستین خروجی این شرکت یک پلوپز برقی بود که هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد. بالش الکتریکی گرم‌کننده دومین محصول این شرکت بود که موفقیت اندکی برای شرکت سونی به همراه داشت.

 

بنیان‌گذاران سونی اما اختراعات و تولیدات خود را با پشتکار هر چه تمام‌تر دنبال کردند. تا آن‌که در سال ۱۹۵۷، موفق به ارائه‌ی نخستین رادیوهای ترانزیستوری جیبی به دنیا شدند. سونی یکی از شرکت‌های باسابقه‌ی حوزه‌ی الکترونیک است که کاربران در دنیای امروز، آن را با تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمندش می‌شناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *