نمایندگی سونی در تهران یکی از معدود نمایندگی هایی است که برای ارائه خدمات خود به کاربران همواره با آنها در تعامل است. به این ترتیب می تواند مجموعه ای از بهترین و با ارزش ترین خدمات را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش، تعمیر و ترمیم به کاربران خود ارائه دهد.

نمایندگی سونی تهران

در نمایندگی سونی در تهران امکانات و تسهیلات جانبی بسیاری برای کاربران تدارک دیده ایم. با استفاده از هر یک از این امکانات و تسهیلات صفر تا صد خرید کاربر بیمه می شود و به او اطمینان داده می شود که در صورت مواجه با هر گونه مشکل، می تواند مستقیما به این نمایندگی مراجعه کند و هر سرویسی که برای رفع اختلال لازم است، دریافت کند.

 

نمایندگی سونی در تهران در زمینه فروش همه محصولات سونی از جمله لوازم صوتی و تصویری، کنسول های بازی و ایکس باکس ها، لپ تاپ، موبایل و … فعالیت دارد و همه محصولات کمپانی سونی را با ضمانت نامه اصل و شرکتی به فروش می رساند

تعمیرات نمایندگی سونی در تهران

اگر به عنوان یک کاربر از کمپانی سونی اکنون با مشکلاتی در دستگاه خود روبه رو هستید، می توانید به واحد های گوناگون و تخصصی تعمیرات در نمایندگی سونی در تهران مراجعه کنید. در هر یک از این واحد ها به طور تخصصی هر محصول از سونی را بررسی و ارزیابی می کنیم. این واحد های تعمیراتی هر کدام در زمینه کاری خود به دستگاه ها و ابزار و تجهیزاتی هوشمند و پیشرفته مجهز هستند که مسیر تعمیر و ترمیم و عیب یابی را سهل و ساده می کنند.

 

در هر یک از واحد های تعمیرات سونی در تهران آرشیوی مجهز از ابزار و تجهیزات جانبی وجود دارد که مسیر تعویض را نیز بی مانع ساخته است. در هر صورت اطمینان می دهیم با در دست داشتن هر محصولی از کمپانی سونی که دچار اختلال است و مراجعه به این نمایندگی می توانید صفر تا صد خدمات مربوط به بهسازی و بازگشت سلامتی محصول مورد نظرتان را دریافت کنید.

 نمایندگی رسمی سونی در تهران

خدمات نمایندگی رسمی سونی در تهران

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دوربین‌های تصویربرداری سونی (Cyber-shot)

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دوربین‌های عکاسی دیجیتال سونی (ALFA)

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات کامپیوترهای شخصی سونی (VAIO)

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات انواع دستگاه‌های LD- VCD- DVD- MD- UMD در نمایندگی سونی در تهران

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات گوشی‌های هوشمند (XPERIA) سونی در نمایندگی سونی در تهران

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات انواع تلویزیون سونی

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های رادیویی سونی

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات واکمن سونی ( اختراع ثبتی کمپانی سونی)

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌هایام‌پی‌تری، دی‌وی‌دی و دیسک بلو-ری سونی

عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های ویدئویی از جمله ضبط ویدئو و ویدئو کاست‌های سونی

نمایندگی سونی

 تمام خدمات فروش و پس از فروش که شامل گارانتی نیز می باشد در این نمایندگی ارائه می شود. در نمایندگی سونی حضور مشاوران نیز تاثیر بسیاری در انتخاب مشتریان دارد. بهره مندی از مشاوران به شما کمک می کند تا با خیال راحت به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازید و از ویژگی های خاص هر محصول آگاه شوید.  برای کسب اطلاعات در زمینه ی مشخصات فنی هر محصول می توانید از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

 

نمایندگی سونی  قادر است تا تمامی اشکالات پیش آمده برای دستگاه شما را برطرف کند و دستگاهتان را کاملا سالم به شما تحویل دهد. ویژگی این نمایندگی رسمی، تضمین کیفیت و اصل بودن قطعات مورد استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *